Fragmentenfestival – Pinkenberg (Velp)

Helaas, i.v.m. code geel vanwege onweersdreiging was het fragmentenfestival afgelast, echter mogelijk een herkansing op 25 September a.s.!

Op 29 mei 2016 vindt het tweede Fragmentenfestival in de gemeente Rheden plaats! De naam zegt het al: je krijgt fragmenten te zien en te horen uit de programma’s van muziekverenigingen, bands, theaterverenigingen en talentklassen uit de regio. Er is muziek, theater, zang en dans.
En dat in het prachtige Openluchttheater de Pinkenberg in Velp, met een drankje en hapje. De toegang is gratis. je bent van harte welkom op zondag 29 mei van 11.00 tot 16.30 uur. Het wordt een geweldige middag met meer dan 15 deelnemende groepen. Kom ook en laat je verrassen door de Rhedense amateurkunstenaars!

De Rhederijckers presenteren zich met een verkorte uitgave van een ontroerende eenakter.